zaterdag 6 juli 2013

zon!!!!!

zo lekker aan het genieten in de tuin eindelijk lekker weer. wil morgen eigenlijk een dagje naar bergen met man en kinderen maar of dat zo'n goed idee is........ik denk namelijk dat half nederland morgen naar de kust gaat. Misschien toch maar lekker thuis blijven we hebben tenslotte een heerlijke tuin.Nog steeds niet helemaal naar ons zin maar iedere keer doen we wat. op foto drie waar die sloophouten stoelen staan willen wij dit jaar een groot terras laten maken van grote vierkante tegels,daar komt dat een eettafel voor acht personen.rechts zit een schuifdeur en dan sta je eigenlijk gelijk in de keuken.Het liefst een grote robuuste tafel met acht strakke stoelen, de toy stoel van driade in het grijs vind ik erg mooi.Ach ja zo dromen we weer even verder.......

13 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Jaaaa ik weet t nog. Leuk hoor. Meid, alle begin is moeilijk. Je moet even een begin maken en dan na een aantal posts krijg je de smaak te pakken. Let maar op. IK doe aan mijn blogs de laatste ook niet zoveel hoor. Maar ja, ook zomertijd natuurlijk. Heb een nieuwe baan per half juni. In de leukste lifestyle zaak van Haren, dus ik ben heel blij !
    Groetjes en suc6 en een fijne zomer. Dit weekend was heerlijk. Groeten van ons. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag je berichtje op mijn blog en dacht die zoek ik even op.
    Welkom in blogland hoor! ik ben zelf ook nog niet zo lang geleden begonnen.
    Het ziet er bij jouw ook sfeervol uit, ik ga je volgen.
    Succes verder en een fijne week.
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,

    Via via kom ik bij je terecht. Je style spreekt me aan dus ik heb me aangemeld als volger.
    Ga je de kalkverf zo over de krijtverf heen verven? wil ook graag kalkverf maar had begrepen dat daar wel een speciale grondverf onder moet, wij hebben nu extra matte muurverf maar moet nog eens goed navraag doen of daar direct kalkverf overheen kan.

    Veel plesier met bloggen,
    Groet Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè Judith,

    Oh vind het zo leuk weer een nieuwe volger ...
    Die verf is een lastig verhaal ik heb vijf jaar lang carte colori op de muur gehad maar ik dacht wil wat anders dus heb krijtverf uitgezocht en deze vervolgens gelijk over de kalf verf heen gedaan,nou niet doen dus wordt echt helemaal niet mooi.
    Ga nu na de vakantie opnieuw een kleur uitzoeken van carte colori laat me dan maar even goed adviseren haha .
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie dat er al meer bloggers jouw blog hebben gevonden! super.
      Nou ik zal ook maar eerst goed info vragen voordat ik met de kalkverf begin, Ben wel helemaal weg van de uitstraling ervan dus ga het zeker toepassen in ons huis.

      groet Judith

      Verwijderen
  5. Hallo Linda,

    Leuk dat je mij volgt , ik vind jouw stijl ook erg leuk dus heb me ook als
    volger aangemeld hier.

    Bloggen is erg leuk om je passie te delen. je schreef dat het nog even wennen is allemaal. Alle begin is moeilijk, je wordt er vanzelf handiger mee, ik spreek uit ervaring.

    Heb ik nog een tip , reageren op een reactie kun je beter bij de desbetreffende blog doen. Degene waar je op reageert krijgt nu waarschijnlijk jouw reactie op die
    van haar niet mee.

    Fijne week verder en natuurlijk heel veel blogplezier gewenst !

    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda,

    Welkom in blogland! Ik blog ook pas sinds begin dit jaar en ben ook nog steeds zoekende hoe sommige dingen werken, maar het gaat me steeds beter af. Ik kan me voorstellen dat jullie net zo lief in de tuin vertoeven dan naar een druk strand te gaan. Ik heb me net ook aangemeld om je te volgen.

    Groetjes en fijne week,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha Linda,

    leuk dat je mijn blog leuk vindt!
    Leuk dat je ook gaat bloggen! Alle begin is moeilijk, maar gewoon doorzetten hoor, je wordt er steeds handiger in!

    Groetjes Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Linda,
    Mooi blog heb je, ik ga je graag volgen !

    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie strakke tuin heb je..We kunnen weer heerlijk genieten.

    Fijne avond, groet Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Linda,

    Wat leuk dat je een blog begonnen bent! Let op! Het werkt verslaven ;-)! Wij gaan je volgen!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Linda,
    De kleur in de woonkamer is Etna Ashes van Mia Colore.
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Linda,

    Leuk dat je mijn blog volgt. Natuurlijk kom ik dan gelijk even jouw blog bekijken. Het is even puzzelen he zo'n blog? Maar het went snel hoor. Leuke foto's heb je gemaakt.

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen