maandag 15 juli 2013

eerste volgers

Zo enorm blij met mijn eerste volgers ik hoop natuurlijk dat het er in de toekomst heel veel gaan worden. Ik kijk nu ook met andere ogen naar jullie blogs,ik weet nog steeds niet hoe alles werkt en ik denk dat ik trouwens ook maar een cursus fotografie moet gaan volgen want mooie foto's maken is ook een vak apart. Ik wil het eigenlijk nog even over mijn passie hebben en dat is mijn huis.Het liefst ben ik de hele dag thuis aan het rommelen,wil nu weer de woonkamer anders:nieuwe bank,salontafel en lamp maar ja dat kost wat dus ben ik nu alle oude meubels op marktplaats aan verkopen,heb inmiddels al heel wat verkocht het wordt ook erg leeg dus even geen foto's. Het liefst wil ik een hoffz bank maar met twee kleine kinderen is dat niet zo'n goed idee,dus als iemand nog tips heeft van een goede look a like maar dan wat goedkoper dan hoor ik dat graag. Dan maar even een paar foto's van onze slaapkamer
Voor mij voelt het boven als een hotel,heerlijk opgeruimd en praktisch dus snel klaar met schoonmaken.Wij hadden boven onze woonkamer een plat dak en daar hebben wij vorige jaar een stuk bijgebouwd met 2 slaapkamers en onze eigen open badkamer en de droom van ieder vrouw een walk in closet.Dus de "oude" badkamer is straks voor de kinderen als ze wat groter zijn. fijne avond!!! groetjes linda

8 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Tjee, ik kan me voorstellen dat jullie boven genieten van die extra ruimte. Voor een bank zou je eens naar Huis en Hof in Hattem kunnen gaan. Wij hebben daar een bank op maat laten maken en in de stof die wij daar zelf hebben uitgezocht. De bank zit super en was ten opzichte van andere meubelzaken niet duurder.

    Groetjes,
    Reineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt kijken bij Tanja van tips en trucs misschien ook wat voor jou.

    Mooie badkamer hoor...En voor een hoffz bank kun je ook eens kijken op MP er staan er een paar op gebruikt maar ook nieuw en aanzienlijk goedkoper.

    Groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige slaap/ badkamer! Heerlijk zeg, een hele "verdieping" voor jullie samen. Mooie kleuren en materialen hebben jullie gebruikt.

    Groet Judith.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die extra ruimte boven. Een Hoffz bank is inderdaad prachtig, bij mij staat zo'n bank (of iets soortgelijks)ook op het wenslijstje. Maar er moet nog zoveel gebeuren dat dat nog wel even zal duren. Slim om eerst je "oude" spullen te verkopen! Heb je straks een extra zakcentje om bij je nieuwe meubels te leggen.

    Groetjes, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het er stoer uit bij jou, genieten van een eigen slaap en badkamer...heerlijk om je eigen verdieping te hebben.

    Ik ga je volgen!

    Lieve groet,
    Eefie

    http://whats-inaday.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hoor een grote bovenverdieping, wij hebben er onlangs ook een kamer opgebouwd.
    Wellicht vind je een hoffz bank op MP.
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je bij mij volger ben geworden.
    Ben gelijk gaan kijken.
    Leuke blog heb je.
    En ik ben ook volger bij jou geworden.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, de slaapkamer en badkamer, hou ook van deze stijl, veel grijs, wit en zwart. Een walk in closet is inderdaad de droom van elke vrouw :-) wij hebben ook de ruimte voorzien maar voorlopig staan er nog ikea kasten in voor een paar jaar, tot we het budget hebben om kasten op maat te laten maken.

    Bedankt dat je volger bent geworden :-) ik ben meteen ook volger geworden van jouw blog.

    Grts
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen