woensdag 4 maart 2015

Wonen Landelijke Stijl

Na lang wachten was het dan eindelijk zover...... onze reportage in de Wonen Landelijke Stijl.
Wel raar hoor vroeger keek ik altijd enorm op tegen al die mooie huizen in dat blad en nu staan wij er zelf in, best wel een beetje trots.







Natuurlijk ook mooi meegenomen is de reclame voor onze Webshop, dus dat wordt iedere avond veel pakketjes klaar maken voor de post.


Afgelopen zaterdag was bloggersdag vond het zo enorm jammer dat ik daar niet bij kon zijn, ik hoop echt dat er weer zo'n dag komt dan ben ik zeker van de partij! Ik heb op verschillende blogs al veel leuk verhalen gelezen over deze dag. Dus Martine en Patricia doen jullie dit heeeeeeel graag nog een keer organiseren.


Vanaf morgen zijn deze leuke houten bakken weer op voorraad in onze shop: www.stoerenrobuustwonen.nl

Met de verkoop van ons huis schiet het echt totaal niet op vandaar dat wij binnenkort toch de tuin gaan aanpakken hij is na acht jaar nog steeds niet helemaal zoals ik wil en met een paar aanpassingen moet dat wel lukken.

                                                       groetjes linda

39 opmerkingen:

  1. Als ik morgen uit mijn werk kom, ga ik het blad meteen bij de boekhandel halen hoor! Gefeliciteerd met jullie reportage, ik ben heel erg benieuwd maar het voorproefje op de foto's ziet er al geweldig uit. Geniet er maar lekker van!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om in dat blad te staan, toch wel een eer.
    Ik heb het nog niet gelezen, ik ga morgen het blad kopen.
    succes met de vekoop van je spullen in de webshop :)
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    Het voorproefje wat je ons laat zien ziet er goed uit. Ik ga morgen ook meteen een WLS kopen. Leuke bak heb je ook in de webshop.
    Ik hoop dat je lekker veel extra klanten zult krijgen door de reportage.

    Lieve groetjes
    Sanny (sanny's Life)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige reportage!! Daar kan je trots op zijn!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je i de WLS staat! Ik volgde je blog nog niet zag ik! Bij deze goed gemaakt ;-) veel succes met bloggen en met jullie mooie webshop!

    Hartelijke groeten,
    Priscilla

    diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond jullie's reportage de mooiste die er in stond. Vond het blad, net als de vorige, erg tegenvallen. Niet echt mijn stijl. Maar wel gaaf hè om in zo'n blad te staan. Wij hebben er een tijdje geleden ook in gestaan. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Net zoals Alie kan ik beamen dat jullie reportage erg mooi was, maar voor de rest vond ik het blad ook tegenvallen, de nieuwe opzet landt nog niet helemaal.
    Wel heel leuk om zo met je interieur heel veel mensen te inspireren.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je in de WLS staat: daar mag je idd best trots op zijn hoor! Ik heb het nog niet gezien: mort wachten tot ie in de winkel ligt!
    De vorige keer heb ik het niet gekocht omdat ik er niet zoveel aan vond maar heb gelezen dat het deze keer weer een beetje veranderd is met verhalen erbij. Ben benieuwd!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw daar kun je trots op zijn!
    Ik ga morgen kijken of die in bij ons in de winkel ligt!
    Fijne avond!

    Liefs,
    Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een prachtige reportage, ik vond het een van de mooiste uit het nummer. De rest van het blad vond ik helaas wat tegenvallen.

    Liefs,
    Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, ik heb het gelezen. Ik dacht al dat ik je huis kon bewonderen als ik de bak ophaal vrijdag, maar ik begrijp dat dit op een ander adres is.
    Ik vind het er mooi uitzien in je huis, zeg.
    Maar je huis staat dus te koop begrijp ik. Onbegrijpelijk dat dit niet weg vliegt, hoor.
    Liefs,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het gisteren ook meteen gelezen toen ie op de mat viel! Super mooie reportage! Daar kun je zeker trots op zijn! Vond het blad wel alweer wat beter dan de vorige keer maar et kan nog beter;)
    Veel succes met de webshop!!
    Liets Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor mij was het ook het mooiste huis die erin stond .
    Prachtig met de grote P !!!
    Heb hem vandaag nog eens helemaal doorgebladerd en vond hem toch weer beter dan vorige keer .
    Je mag terecht apetrots zijn
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Terecht !!! Supertrots mag je zijn !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga hem morgen meteen kopen;-))
    En ik denk dat het een prachtige reportage is waarde trots op kunt en mag zijn.

    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Morgen ga ik het blad halen. Ik weet zeker dat het een prachtige reportage is als ik zo naar de foto's kijk. Geniet er van he? Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte......tuurlijk ben je trots....en met recht.....
    Ga ook zeker in de winkel 'm halen...ben zeer benieuwd......maar zie hier al een heerlijk voorproefje....
    Geniet maar heerlijk van je roem

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Linda, super leuk daar mag je zeker trots op zijn!
    Wie weet komt er via de wls een goede koper op jullie pad, hoop het voor je!
    Onbegrijpelijk dat iemand jullie huis (nog) niet ontdekt heeft want het ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Daar kun je zeker trots op zijn! Je hebt een prachtig huis Linda!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super gaaf wat een eer om in de WLS te staan.
    Het ziet er prachtig uit hoor.....
    De spullen die je verkoopt zijn ook pareltjes☺
    lieve groet, Laura
    (hetlandelijkgebeuren.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Linda wat leuk dat je er weer eens bent...:-):-)
    de nieuwe wls is er bij ons nog niet, héél benieuwd naar de reportage
    over je woning!
    héél fijne dag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je reportage is prachtig geworden..je mag echt trots zijn! Super om mee te maken. Voor mij is het nog een tijdje geduld hebben!
    Geniet ervan
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb de WLS nog niet in huis want hij ligt nog niet in de winkel maar ben benieuwd! Voor zover ik nu kan zien is het zeker een mooie reportage waar je trots op mag zijn! Succes sowieso nog met de verkoop van jullie woning.

    Liefs Marieke
    WONEN a la Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is zeker erg mooi geworden ik herkende je huis van je blog.

    groetjes,

    saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ben ook erg benieuwd, ga het blad vanmiddag halen, maar wat je nu laat zien is al erg mooi!
    Geniet ervan! ik stond verleden jaar ook in de voorjaarseditie.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je reportage is prachtig! We gaan zeker nog een keertje bloggersdag organiseren hoor. Het was zo gezellig dat we dit gewoon nog een keertje moeten doen.
    Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige reportage Linda! Daar mag je trots op zijn hoor. Ik hoop WLS morgen te kunnen halen en dan ga ik er lekker voor zitten. :-)

    Geniet van je weekend!

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige reportage is het geworden, je huis is echt zo mooi ingericht, genieten!
    Lieve groeten, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Linda, prachtige reportage zeg daar mag je met recht trots op zijn.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige reportage, de mooiste uit het blad!! Ik blijf terug kijken, wat een heerlijk sfeertje heb je toch
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige reportage, de mooiste uit het blad!! Ik blijf terug kijken, wat een heerlijk sfeertje heb je toch
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Linda,
    de reportage is erg mooi geworden, mag je zeker trots op zijn en wil trouwens zelf ook wat dingetjes toepassen die jij ook hebt.
    Liefs Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ziet er fantastisch uit zeg. Mooie afbeeldingen! Gaat zeker de goede kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gaaf zeg! Hoewel ik meestal meer van de scandinavisch wonen stijl hou, vind ik dit toch ook erg mooi! En trouwens ook echt een reportage om trots op te mogen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gaaf zeg! Ik hou ook erg van deze stijl.. Heerlijke sfeer, vooral in de lange donkere dagen die voor de boeg staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel mooi! Misschien kunnen we wel wat ideeën uitproberen in ons interieur.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een mooie inrichting, ik hou zelf ook van stoere robuuste tafels en andere meubels.

    BeantwoordenVerwijderen