woensdag 19 maart 2014

SALE

Over de 100  volgers echt enorm bedankt dat jullie mij zo trouw volgen en natuurlijk ook bedankt  voor al jullie lieve en hartverwarmende reacties altijd op mijn blog. Ik ga nog even nadenken over een leuke give away, dus die houden jullie nog van mij tegoed!

 
 
Donna mijn dochter wilde ook even op de foto
 
 
 
Zoals jullie weten ga ik over twee weken weer op inkoop, dus hier nog even een aantal foto's van de laatste stuks een aantal artikelen zijn afgeprijsd.
 
 


                                     Oude chinese bankjes     van 135,00  voor 125,00
                                     Pizza schep                     van  45,00  voor   37,50
                                     Grote houten schep         van   39,95 voor   29,95
                                     Oude balusters                van   58,95 voor   50,00
                                     Antieke stolp                   van   49,95 voor   40,00
                                     Stenen ram                                 60,00
 
Heb je iets leuks gezien mail mij:stoerenrobuustwonen@gmail.com
Je mag ook altijd vrijblijvend langskomen!
 
fijne middag nog!
liefs linda
 
                

 
 
 

18 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes! I love your SHUTTERS! Wil ze ook graag maar zijn Zooooo duur! Wat een dotje, je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's ik hoop dat je het allemaal gauw verkoopt.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje je dochtertje......leuke spullen allemaal...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dochter heb je!
    Veel succes met je spullen als je weer op pad gaat!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke meid, doet mij denken aan onze dochter, die is ondertussen alweer 18. Geniet hiervan, want voor je het weet mogen ze stemmen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige foto van je mooie dochtertje. Veel succes met de verkoop en ook met de inkoop!!!!
    Fijne avond groetjes Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg een foto van je dochter, succes met de verkoop.

    Geniet morgen van het mooie weer!
    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje...en nog zo klein...onze dochter is al 23.
    Ze woont niet meer thuis en je weet dat dat op een gegeven moment gewoon gaat gebeuren maar het gaat altijd te snel!
    Leuke spullen allemaal en ben benieuwd waar je weer mee thuis komt.
    Succes met de inkoop.

    Fijne week,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha wat zit ze er ook schattig bij! Mooi ook die shutters inderdaad! Is dat ttrouwens de kleur canvas op je muur?

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een lieverd.
    leuke spullen heb je nog.
    Is de prijs van de balusters voor samen of per stuk?
    En hoe groot is die stolp? Vind hem erg mooi maar wil wel een beetje een grote.

    Groetjes Wilianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie spulletjes in de sale.
    Veel succes met de verkoop.
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief meisje zeg!!
    Je hebt echt prachtige spullen, kben benieuwd wat je de volgende keer weer mee neemt!

    Fijn weekend!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Linda,
    Bedankt voor je reactie op mijn blog...ja...heel herkenbaar...we willen zoveel doen.
    De ondergrond voor Paste Wax moet wel mat zijn....ik heb dus eerst heel de keuken geverfd met matt van PTP...in de post...een druk weekje...had ik het daar al over...het gaat er niet af...ik doe het met een natte doek af, en het blijft zitten.
    Succes met je klusjes.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schatje, je dochter en te gekke spullen heb je in de verkoop!! Gr Jac.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah wat een poppie!
    Is het bankje er nog? Welke van de twee is het? Maten?
    Verstuur je ook?
    Succes met inkopen!
    Lieve groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vraag het toch nog maar een keer...;-) heb je het voorste bankje nog?
    Hoor het graag!

    BeantwoordenVerwijderen