dinsdag 5 november 2013

kijkje in de keuken

Even een kijkje in onze keuken, het is geen aparte ruimte maar een open keuken in de woonkamer met daarnaast de eetkamer.


 
 
 
het voordeel is dat als ik aan het koken ben gezellig met iedereen kan praten, mijn droom is
ooit nog een grote woonkeuken met een mega eettafel.
 
 
 
 
 
 
Die ronde plank is van hoffz heb ik laatst voor een leuk prijsje via MP gekocht. Op de plank ligt een bol gerookte knoflook ruikt echt heerlijk en heeft een lange houdbaarheidsdatum, ik heb een grote streng gekocht op de markt en in de bijkeuken gehangen.
 

 
 
Terwijl ik dit aan het schrijven ben wordt de hele woonkamer gezogen, nee heb helaas geen
schoonmaakster maar wel een robot stofzuiger wat een uitvinding zeg!
Vanmorgen heeft hij
alle slaapkamers gedaan en echt goed, als ik het bakje leeg komt er toch iedere keer een stof uit niet normaal meer.
 
 
Ik heb deze week lekker een weekje vrij, dus tijd voor leuke dingen morgen ga ik de slaapkamer van mijn zoontje even aanpakken. Ik heb nog een leuk oud tafeltje soort bureautje staan die ga ik schilderen op 1 muur komt sloophout behang en ik heb een hele grote letterbak laten maken van steigerhout.
 
Voor iedereen een fijne dinsdag!!!
 
lieve groet linda
 
 
 
 

19 opmerkingen:

  1. En droomkeuken!!! Wow, echt heel mooi!
    Geniet van je vrije week en succes met klussen!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Linda… praaaaachtige gezellige sfeervolle keuken heb je….amai,
    ja ik droom ook van zo'n mega grote leefkeuken… met reuzen blok in de midden…. en te bedenken dat vroeger de keuken netjes werd weggestopt meestal met één enkel kleinraampje boven de spoelbak…. komt het je ook
    bekend voor van bij oude tantes….toen we op bezoek gingen ??? en dit
    terwijl de keuken toch de belangrijkste plaats in ons huis is…waar we de meeste tijd doorbrengen….
    Fijne week nog geniet er nog van
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, ik zie het al helemaal voor me hier in huis. De stofzuiger zou met die haren van de katten constant bezig zijn. En ze zouden hem ook niet met rust laten denk ik....

    Maar die keuken ziet er erg mooi uit, leuk zo die doorgang naar de eetkamer.

    Fijne dag
    Liefs lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi jullie keuken, dat staat nog op mijn te doen lijstje. Een nieuwe keuken...moet nog even heel lang door sparen. Succes met het klussen. Liefs Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je keuken is echt heel mooi, lekker centraal zo tussen je eetkamer en woonkamer.
    Je plank van Hoffz is mooi en lekker stoer.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie keuken heb je! Heerlijk z'n open ruimte !!
    Groetjes Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waaw zo mooi dit is een echte droomkeuken !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige keuken heb je. Wauw zeg. Och daar droomt iedere vrouw van.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige keuken heb je, en een robotstofzuiger lijkt mij ook wel wat.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er prachtig uit, ik vind je vloer ook mooi!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw...wat een mooie keuken...
    Dat is lekker als je zelf niet meer hoeft te stofzuigen, ik zie ze ook wel eens als grasmaaier.
    Geniet van je vrije week.
    Ik ben nu al benieuwd naar de grote letterbak van steigerhout.
    Fijne Week.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk zo'n kookeiland en je kan dan inderdaad lekker met de mensen blijven kletsen met een open keuken! Ik zou ook graag een leefkeuken willen, maar dat gaat in onze huidige woning niet passen hihi.

    Geniet van je weekje vrij. Hopelijk werkt het weer ook een beetje mee zodat je ook daarvan kunt genieten.

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een mooi en sfeervol huis Linda. Ook de keuken past helemaal in het plaatje en je vloer daar ben ik helemaal weg van.
    Heerlijk een week vrij om allerlei klusjes aan te pakken.
    Fijne week nog.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige keuken, mooi sfeertje bij je :-)
    Succes met klussen.

    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Linda wat leuk dat je reageerde op mijn blog .Ik zit echt zowat te kwijlen van jou blog wat een prachtige interieur heb jij die keuken een plaatje en echt alles wat ik zie is mijn smaak en moet zeggen die hebt jij zeker ! Ik ga je volgen !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat woon je toch mooi! Geweldig, genieten hoor van je beelden.
    Mooie keuken.
    Enne...een robot stofzuiger.....tjee.......dat voelt wel een beetje zeker alsof je een schoonmaakster hebt........wat geweldig lijkt me dat.......

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Linda, ik heb de koffie klaar staan met iets lekker er bij als je aanbelt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Echt heel erg mooi! Alles is op elkaar afgestemd en zou zo in een interieurboekje kunnen staan :-). En een robotstofzuiger, dat klinkt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooi die open ruimte! Leuk ook, die houtelementen. Bij ons thuis zijn de keuken en eetkamer ook één ruimte. De keuken is erg modern en de eettafel is een houten kloostertafel. Dit contrast is erg mooi. We hebben de tafel overigens al jaren en hij is nog steeds prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen